Astăzi, 14.03.2025, viceprimarul Municipiului Buzău anunță deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului act cu caracter normativ:
PROIECT DE HOTĂRÂRE NR. 52 din 14.03.2025 pentru aprobarea modificării și completării Regulamentului privind administrarea spaţiilor verzi în municipiul Buzău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Buzău nr. 368 din 18.12.2017.
Înscrisurile aferente proiectului de act normativ sunt:
-proiectul de hotărâre;
-înscrisurile invocate în preambulul proiectului de hotărâre.
Documentația poate fi consultată:
pe pagina de internet a instituţiei, la www.primariabuzau.ro .
proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se pot depune până la data de 24.03.2025, ora 10:00:
ca mesaj în format electronic, pe adresa de e-mail: ghiseu.unic@primariabuzau.ro;
prin poştă, pe adresa: Buzău, Piața Teatrului, nr. 1, județul Buzău;
la sediul instituţiei, la Registratură, la adresa: Buzău, Piața Teatrului, nr. 1, județul Buzău.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0238.723.371, e-mail: petronela.jipa@primariabuzau.ro, persoană de contact: Jipa Petronela.
VICEPRIMARUL MUNICIPIULUI BUZĂU,
Ionuț-Sorin APOSTU