Începând cu data de 24.10.2024, Sorin Pătrașcu va prelua funcția de manager interimar al Spitalului Județean de Urgență Buzău. Acesta este numit temporar în funcția de manager al spitalului, prin dispoziția președintelui Consiliului Județean Buzău.
Sorin Pătrașcu este licențiat în Drept și Psihologie în anul 2008 și din anul 2010 până în anul 2018 a ocupat postul de consilier juridic în cadrul Compartimentului Juridic al S.J.U. Buzău. Din 2018 până în prezent, a ocupat postul de șef serviciu RUNOS.
Ca pregătire profesională, Sorin Pătrașcu deține Certificat de Expert în Legislația Muncii, certificat de absolvire a Managementului Spitalicesc și este membru acreditat al Uniunii Naționale a Experților în Legislația Muncii.
În noua calitate de manager interimar al Spitalului Județean de Urgență Buzău, Sorin Pătrașcu își propune să construiască echipă cu întreaga structură de conducere şi administraţie a S.J.U. Buzău, pentru a duce la bun sfârşit toate proiectele începute.
Sorin Pătrașcu, manager interimar al S.J.U. Buzău: „Misiunea spitalului este de a oferi servicii medicale de înaltă calitate și de a asigura îmbunătățirea continuă a calității actului medical, cu diversificarea serviciilor oferite populației, orientată în permanență spre satisfacerea nevoilor actuale şi aşteptarile viitoare ale pacienţilor. Viziunea şi scopul urmărit este de a crea un cadru optim în vederea punerii la dispoziţia pacientului a unui pachet de servicii medicale la cele mai înalte standarde, îmbunătăţirea serviciilor, satisfacţia pacientului în condiţii de calitate şi eficienţă economică.”
Priorităţile avute în vedere sunt cele legate de:
Orientarea către pacienţi, prin creşterea încrederii în serviciile medicale;Abordarea holistică a pacientului prin oferirea unor servicii medicale și de îngrijire complete adaptate nevoilor fizice, psihice și sociale, prin intermediul echipelor multidisciplinare, servicii continue, în condiţii de siguranţă cu minimizarea riscurilor, respectând drepturile pacienților; Satisfacerea cerinţelor tuturor părţilor interesate, începând cu pacientul, cât şi personalul angajat, şi îmbunătăţirea continuă a eficacităţii sistemului de management al calităţii.