Problemele legate de serviciile de alimentare cu apă și canalizare, rezolvate la Call Center-ul Companiei de Apă

Buzoienii pot primi în timp real soluții la problemele legate de serviciile de alimentare cu apă și canalizare apelând la Call Center-ul Companiei de Apă . Astfel specialiștii pot răspunde la întrebări și pot oferi soluții la problemele clienților legate de serviciile de
alimentare cu apă și canalizare.

„Stimate client,
Pentru că ne pasă și suntem în permanență preocupați să îți oferim cele mai
bune servicii, așteptăm sugestiile și sesizările tale în Call Center – 0238/938 sau
pe call.center@cabuzau.ro. Specialiștii noștri îți stau la dispoziție pentru a-ți
răspunde la întrebări și a-ți oferi soluții la problemele tale legate de serviciile de
alimentare cu apă și canalizare.

Un apel în Call Center sau un mesaj pe e-mail este calea cea mai simplă de a lua
legătura cu noi. Astfel, ai garanția că sesizarea ta este înregistrată, tratată cu
maxim profesionalism și conform tuturor normelor în vigoare, de către
specialiștii noștri.

Reține!
Call Center – 0238/938 sau call.center@cabuzau.ro!

*Canalele social media nu îți garantează preluarea și soluționarea petiției de
către operator!
Și nu obligă operatorul să îți trateze petiția conform reglementărilor în vigoare!” se precizează într-un comunicat al Companiei de Apă Buzău.

Urmărește-ne pe Google News