Noi reguli impuse de Primaria Buzău, în contextul pandemiei: depunerea dosarelor pentru înregistrarea sau radierea autovehiculelor, cu programare

În contextul intensificării răspândirii alarmante a infecțiilor cu coronavirus COVID-19, pentru creșterea siguranței cetățenilor, se iau următoarele măsuri:

Începând cu data de 14.10.2021, depunerea dosarelor pentru înregistrare/radiere autovehicule se va realiza astfel:

Pas 1 : PROGRAMARE la nr de telefon 0238/ 710.641 (în limita a 80 de programări zilnice)

Pas 2 : DEPUNERE documente (conform programării) la Camera 36 din Direcția Economică.

Accesul persoanelor pentru depunere se face pe intrarea auto dinspre str. 12 aprilie 372 (parcarea laterală Palatului).

Programul pentru depunere : Luni – Joi : 800 – 1200
Vineri : 800 – 1000

Pas 3 : ELIBERAREA dosarelor se va realiza a doua zi de la depunere la Camera 35 .

Accesul pentru eliberare se realizează pe intrarea dinspre str. 12 aprilie 372 (parcarea laterală Palatului).

Program pentru eliberare: Luni – Marți: 1400 – 1600
Miercuri: 1400 – 1700
Joi: 1400 – 1600
Vineri : 1130 – 1230

Se stabilește următorul circuit de intrare – iesire din Direcția Economică:

-Intrarea se va realiza prin str. 12 aprilie 372 (parcarea laterală Palatului),

-Ieșirea se va realiza spre str. George Emil Palade (spre Hotel Coroana).

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare !

Constantin Toma
Primarul Municipiului Buzău