In demersul tau de dezvoltare pune mai mult accent pe oameni

Daca detii o afacere in orice domeniu de activitate, latura umana joaca un rol esential in raport cu clientii pe care vrei sa ii atragi, sa ii castigi pe termen lung. Increderea se acorda mai usor altor oameni si de aceea, cunoscand persoana din spatele unui brand, exista sanse mult mai mari de a capataincredere si in acesta, care sa fie ulterior transformata in actiuni de cumparare. Echipa Tudor Communicationcunoaste foarte bine acest aspect si tocmai de aceea iti pune la dispozitie servicii de branding personal prin care sa itipoti aduce propria poveste in fata, poveste prin care sa atragi, sa inspiri, sa convingi.

Ce trebuie sa stii despre Tudor Communication

Cu peste 15 ani de activitate ca agentie de PR si marketing si zeci de proiecte reusite, Tudor poate sa se pozitioneze ca fiind una dintre cela mai apreciate si de succes companii de specialitate. Castigatoare de nenumarate premii si distinctii, este in prezent Best Communication in the Public Sector, premiu primit la Romanian PR Award 2020. De asemenea, detine si Biz pentru Performanta in Business, obtinut in 2019, si SmallConsultancy of theYear, din 2018, in cadrul Galei PR Awards. Toate aceste distinctii au fost obtinute in urma performantei demonstrate si a valorilor pe care le reflecta asupra tuturor brandurilor cu care colaboreaza.

De ce povestile personale vand?

Inca de cand suntem copii, suntem atrasi de povesti, de lucruri frumoase care ne inspira si ne incita. In calitate de adulti, in continuare suntem in cautare de lucruri care sa ne stimuleze imaginatia, gandirea, simturile. Dar cand aceste povesti sunt bazate pe chestiuni reale si au un corespondent palpabil, toate aceste chestiuni se augmenteaza. Cu atat mai mult, tindem sa ne lasamatrasi de chestiuni pe care le putem atinge, le putem intelege, situatii in care ne regasim sau ne-am putea identifica.

De aceea acordam mai multa incredereacelor afaceri care aleg sa ne expuna traseul pe care l-au urmat pana ce a ajuns ceea ce putem vedea astazi, din perspectiva oamenilor care le-au creat. Oamenii care aleg sa isiexpunaevolutia sunt oameni reali, lucru care va veni in avantajul lor pe planul afacerilor. Clientii vor putea alege sinceritatea, corectitudinea si autenticitatea, in detrimentul chestiunilor superficiale. Vor fi atrasi de povesti in care se regasesc, care ii inspira si vor face alegeri si din dorinta de a sustine omul din spate.

 Ce beneficii obtii de pe urma acestei abordari?

Atunci cand alegi sa expui povestea de la zero, va fi nevoie sa te astepti la un val de reactii de tot felul. Cu toate acestea, majoritatea se vor incadra in sfera pozitiva, reusind prin aceasta abordare sa castigiincrederea tuturor publicurilor cointeresate, sa beneficiezi de promovare autentica si organica, sa iti asiguri aparitii media calitative. Specialistii Tudor te ajuta sa conturezi o poveste cat mai reala, obiectiva si autentica, bazata pe chestiuni concrete, faraexagerari inutile, care ar putea dauna.

Campaniile de branding personal, ca parte dintr-o actiune complexa de PR, sunt una dintre cele mai rentabile si eficiente metode prin care itipoti conduce brandul in lumina reflectoarelor, in fata publicului tinta pe care il ai in vizor. Te ajuta sa creezi legaturi mai reale si mai autentice, bazate pe intamplari si particularitati ale unei persoane, si nu ale unei entitati intangibile. Indiferent de scopul pe care l-ai setat la inceput, ai garantia atingerii lui si nu numai. Educarea clientului, extinderea pietei de profil sau obtinerea de notorietate veritabila sunt doar cateva dintre chestiunile care vor deriva din demararea unei campanii bine gandite, consolidata pe nevoile brandului.