Ai primit o factură uriașă la curent? Doar așa poți scăpa de o deconectare abuzivă

Deputatul PSD de Buzău, Romeo Lungu, îndeamnă cetățenii care se confruntă cu situații neplăcute după facturarea energiei electrice, să vină în audiență la Biroul Parlementar pentru a obține ajutor și lămuriri rapide din partea furnizorilor.

Romeo Lungu a inițiat deja mai multe demersuri ce vizează apărarea drepturilor consumatorilor în raport cu furnizorii din România.

„De ceva timp, urmăresc îndeaproape problemele legate de , iar tot mai mulți oameni se confruntă cu situații neplăcute.

Facturi întârziate de luni de zile, urmate de sume uriașe de plată.

Înștiințări de deconectare fără ca oamenii să fi primit facturile la timp.

Deconectări pentru restanțe de doar câțiva lei, fără o notificare clară.

Am solicitat un punct de vedere din partea furnizorului de energie, iar răspunsul oficial a fost că sunt cazuri izolate.

Totuși, am primit numeroase mesaje și am văzut cozi la sediul operatorului, semn că această problemă afectează mai mulți oameni decât s-ar crede.

Este esențial să înțelegem cauzele acestor probleme și ce măsuri pot fi luate pentru a proteja consumatorii.

Vă îndemn pe toți cei care v-ați confruntat cu astfel de probleme să îmi scrieți sau să veniți în audiență. Cazurile concrete sunt esențiale pentru a obține măsuri reale.

Nu putem accepta ca oamenii să sufere din cauza greșelilor furnizorului!

Trebuie să ne asigurăm că drepturile consumatorilor sunt respectate, iar serviciile esențiale sunt furnizate și .” a precizat deputatul Romeo Lungu într-o postare pe Facebook.