Team Building-ul: secretul companiilor de succes!

Cei mai de succes antreprenori, întrebați fiind care este secretul lor, vor răspunde de fiecare dată: „o echipă dedicată”. Într-adevăr, chiar dacă ai cele mai bune și inovatoare idei, dacă nu găsești oameni suficient de bine pregătiți pentru a le pune în aplicare, atunci ele se vor dovedi niște eșecuri.

Tu ești creierul întregii operațiuni, dar nu poți face singur totul. Ai nevoie de un corp la fel de bun pe care să îl poți coordona cum trebuie pentru realizarea tuturor planurilor. De aceea, echipa este extrem de importantă. În afară de pregătirea oamenilor care lucrează pentru tine, vitală este și relația dintre ei. Aceștia trebuie să acționeze ca un tot unitar, de aceea, comunicarea și buna înțelegere între ei trebuie construită și susținută.

Deși poate crezi că nu poți interveni la acest capitol, există ceva ce poți face: organizarea de team building. În cadrul acestor ateliere, oamenii trebuie să comunice între ei, într-o situație diferită de cea obișnuită și, astfel, să lege relații mai strânse de prietenie. Așadar, dacă vrei să testezi și tu efectele unui team building pe echipa ta, găsești mai jos o listă cu pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru organizarea lui!

Iată cum să organizezi un team building de eficient!

  1. Alege o locație inedită

Dacă vrei ca angajații tăi să se poată relaxa și deschide în fața celorlalți, trebuie să îi scoți din mediul familiar al biroului. De aceea, locația devine extrem de importantă. Alege un loc retras, de preferință, în afara orașului și în aer liber, dacă vremea sau anotimpul îți permite acest lucru. Oamenii se simt bine într-un mediu care îi inspiră, așadar, acordă atenție acestui aspect.

  1. Ocupă-te de transport

Din moment ce evenimentul se va organiza într-o locație diferită, trebuie să te asiguri că angajații tăi au cum să ajungă acolo. Bineînțeles, te poți baza pe aceia care au mașină și pot lua cu ei mai multe persoane, dar astfel încurajezi formarea de grupuri distincte, deloc benefică comunicării între toți membrii echipei.

Cea mai bună soluție, în acest caz, este închirierea unui microbuz sau autobuz. Astfel, nu numai că toți angajații vor putea călători împreună, facilitând o mai bună comunicare între aceștia, dar va fi și o modalitate distractivă de a petrece timpul. În plus, închirierile se pot face extrem de simplu! Poți găsi mai multe informații pe acest link și să scapi rapid de orice griji la acest capitol!

  1. Alege activitățile în funcție de nevoile echipei

Pentru ca atelierul să se dovedească eficient, trebuie să te asiguri, mai întâi, că știi ceea ce și-ar dori echipa ta, atât la nivel de activități, cât și la nivel de obiective. Îi poți întreba pe fiecare în parte sau poți trimite un chestionar online, de unde pot alege mai multe opțiuni.

Dacă nu te simți pregătit să coordonezi tu aceste activități, poți apela la firmele specializate în acest lucru, care se vor ocupa cu tot ceea ce înseamnă acest atelier: de la alegerea activităților, la implementarea și monitorizarea lor.

Așadar, iată cum poți organiza un team building eficient! La sfârșitul zilei, membrii echipei tale vor fi mai apropiați și mai dispuși să comunice sau să lucreze împreună pentru realizarea obiectivului lor comun: succesul afacerii tale!

Sursa foto: Unsplash.com