Închiderea temporară a Talciocului, printre măsurile luate de autoritățile din Buzău pe fondul epidemiei de coronavirus

11

Conducerea societății Piețe, Târguri și Oboare Buzău a decis să suspende desfășurara talciocului Drăgaica în perioada 12 – 31 martie, cu posibilitatea prelungirii, în funcție de evoluție la nivel național a riscului de răspândire a infecției cu coronavirus. Măsura a fost luată în contexul prevenirii răspândirii riscului de infectare cu coronavirus Covid-19.

piata

Mai multe instituții buzoiene au luat măsuri menite să prevină răspândirea noului coronavirus, în contextul creșterii accelerate a numărului de îmbolnăviri din ultimele zile, la nivel național.

Astfel, la sediul Consiliului Județean a fost amenajat un birou de comunicare directă cu beneficiarii de servicii ai administrației locale, birou special aflat în holul Sălii Mari.
Programul de funcționare al acestuia este de două ore, în intervalul 10.00 – 12.00, iar în spațiul respectiv are loc schimbul sau prelucrarea de documente, precum și discuțiile cu reprezentanții instituției.

Biroul special se supune regulilor de dezinfecție periodică recomandate de autoritățile de sănătate publică, iar persoanelor care prezintă simptome specifice infecțiilor respiratorii, precum tuse, strănut sau rinoree li se interzice accesul în incinta Consiliului Județean.

În cazul acestora, comunicarea se realizează exclusiv prin poștă sau poșta electronică.
De asemenea, începând din data de 10 martie, audiențele sunt suspendate până la sfârșitul lunii, cu posibilitatea de prelungire a perioadei, în funcție de evoluția situației epidemiologice.

În ceea ce privește activitatea de relații cu publicul, aceasta se desfășoară până la 31 martie prin poștă sau postă electronică, iar activitățile cu public ce erau programate la Sala Mare au fost suspendate pe o perioadă nedeterminată.

Și la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului au fost dispuse măsuri speciale, transmise prin intermediul unui comunicat.

Astfel, programul de lucru cu publicul se va derula doar în intervalul orar 08.00-12.00, de luni până vineri, iar activitățile de lucru cu publicul se vor desfășura la ghișeul unic din strada Bistriței numărul 41 și numai pentru situații absolut necesare, care presupun contactarea directă a specialiștilor.

Pentru toate celelalte situații, reprezentanții instituției recomandă utilizarea tuturor căilor de comunicare la distanță, respectiv, telefon, fax, e-mail, apel video, sms, poștă, WhatsApp.

Totodată, depunerea documentelor pentru încadrarea sau reevaluarea în grad de handicap se realizează exclusiv prin e-mail sau servicii poștale ori fax.

În situația în care beneficiarii nu au posibilitatea de a comunica aceste documente prin e-mail, aceștia se pot adresa reprezentanților autorităților locale de domiciliu, care vor asigura suportul pentru transmiterea documentelor către DGASPC.